Jak sem si pořizoval ADSL

Jednoho dalšího krásného dne mi jsem se pod tíhou neustálé reklamy a otravování
ze strany Telecomu a jejich nádhernými frázemi "...že rychlý internet dnes může mít
opravdu každý" rozhodl, že si to teda taky pořídím. Protože vždycky jsem byl zastáncem
jednoduchých řešení, vydal jsem se přímo na prodejnu Telepointu. Prodavačka mě
ujistila, že v žádném případě nebude žádny problém. Že je to otázka 3-5 dnů, max.14 dnů.
Modem ADSL jsem nechtěl, mám svůj s routrem a wifi, takže ani nepotřebuji skvělý
samoinstalační balíček. Takže po výslechu na všechny kontakty a spojení jsem letěl
zapojovat, abych si již brzo mohl vychutnat "vysokorychlostni internet". Všechno
zapojeno, nachystáno, každý den lačný stahuji maily kdyžese objeví kýžený mail s
připojovacími údaji. Uběhl týden nic, no, mají toho asi moc... Uběhlo 14 dní, to
je nějaké podezřelé... Volat na Telepoint nemá cenu, protože úplně neuvěřitelně
ho tam nikdy neberou:), asi nemají čas na nějaké oravy:) Nebo si ho možná nemohou
dovolit, na internetu číslo ani neseženete;)
No dobře, směr Telepoint podruhé. "Zadané to máte, nevím v čem je problém. Napíšu
mail na techniky a zavolám Vám" sdělila mi stejná prodavačka jako minule.
Radost, že se něco děje,jsem se znova zařadil do čekání:( To že jsem se to snažil
zjištovat na zakaznické lince Telekomu asi 3x rači už ani nebudu rozepisovat, nemá
to cenu. Za další dva dny, když mi nikdo nevolal jsem se opět stavil v Telepointu.
"Nemám žádnou odpověď od techniků, jiná možnost, jak to zjistit není, je potřeba
čekat" zmrazila mě opět stejná prodavačka. Ufff, to sou služby...
Opět několikrát volám HelpLine, už trošku nasranej... Úplně debilní odpovědi typu
"jak Vám mohu pomoci" a naučené fráze "je nám líto, ale nejde dělat nic jiného jak
napsat dotaz na techniky a čekat..." Prostě nejistota jak prase. A na otázku, za jak
dlouho jsou povinni to opravit když se z nějakého důvodu posere (v době kdy to bude
funkční), nebyli schopni odpovědět vůbec a odpovídali úplně na neco jiného než jsem
se ptal:(.
Už docela teču, dalších 14 dní bez netu, když ho potřebuji denně k práci, návrat k
dial-upu jen na nejnutnější úkony.Pozn.: po měsíci jsem si koupil GPRS:o)))
Záchrana snad vysvitla v podobě zástupce Telekomu, na kterého mě dala kontakt
jedna známá, který mi už několikrát volal a sám to zjišťoval a zjistil, že jsou
zřejmě v mé lokalitě technické problémy a že se snad řeší....
Řešili se. Ale jinak žádná změna! Stalé telefonáty na linku 800184084.... pokaždé
Vám řeknou, že se to řeší a že to můžou maximálně urgovat!!!
Nastal den "D". Teda aspoň jsem si to myslel. Volá mi nějaký technik že by to mělo
jít. Dal mi i na sebe neuvěřitelně mobil. Volal jsem mu, že to nejede, ale že to rači
ještě pořádně vyzkouším. Řekl že dobře ale také mi řekl, že když to bude blbost, že
zaplatím marný výjezd. Zkouším, zkouším...hovno! Mám strach zavolat, že je chyba ve
mě. Nebyla, přijel sám, ani sem mu nevolal, zrejmě můj hlas v telefonu ho přesvědčil,
že "koza dojí krev":). "Jéé ono to opravdu nejede" zahlásal i po otestování v bedně
na domě i na ůstředně. "Zřejmě je vadná karta, bude do třech dnů" no super. Po
dalších několika dnech mě řekl, že karta sice dorazila, ale že je zřejmě vadná pozice
a že nezbývá než čekat na přidělení nové... Další týden jsem čekal na pozici. Když
mi ji po několika dalších telefonátech přidělili, stejně to nejelo:( Achjo, technik
po zavolání znova přijel, tentokráte už bez zbytečných keců a zjistil, že je ještě
špatný konektor na adsl modemu, co mě poslali ve skvělém samoinstalačním balíčku,
který sem si nakonec v průběhu patálií pořídil, abych měl jistotu, že to zas nebude
v mém modemu. Tak sem ho nasraně hodil do krabice a připojil si konečně před
necelými třemi měsíci koupený můj Well adsl modem router s wifi.
Zdá se Vám to nemožné? Vždyť sem čelal jen 2 a půl měsíce na něco co mi při
zřizování slíbili do 3-5 dnů. A to sem ještě zapoměl na to, že mají docela chaos
i v přihlašovacím jménu, že někdo má telefonní číslo a já úplně něco jiného

Na to se fakt dá říci jen jediné........prostě NASRAT!!!