Proč už nikdy více T-mobile
1.12.2009
Po 15 letech u Paegasu, později u T-mobile a 10 letech firemního telefonu
s platbou cca 800,- měsíčně a domněním, že mám podepsanou smlouvu "HIT"
na dva roky a že tedy mám výhodný tarif jsem úplnou náhodou začal uvažovat,
jestli náhodou neplatím moc, protože se mi zdálo že každý blbý studentík volá
levněji až jsem přišel na to, že mě neskutečně okrádají a vůbec jim to není
trapný.
Vzhledem k tomu, že moc nevolám a že z 80 volných minut jsem kolikrát provolal
20, při odpočtu SMSek a internetu (který sem za 100/měs. zapl jednou za měsíc
na 5min. mě vyšla minuta volání na 30,-kč. A i když se mě podařilo těch 80min.k
nějak v pominutí smyslů provolat, stála mě i tak minuta neskutečných 7,5-Kč.
Brrrrr, zhrozil se...
Začal jsem to tedy nějak řešit půl roku před koncem smlouvy na dobu určitou
24měs. Minimálně 3 operátoři a dealeři (mimochodem i sami mě otravovali) mi
řekli, že pokud mám smlouvu na dobu určitou, nedá se s tím nic dělat. No tak
nic, počkal sem do data konce smlouvy a vyrazil na pobočku na náměstí.
Po identifikaci jak u NASA (a to sem předložil kopii poslední faktury)
po přednesení požadavků mě sličná referentka (podle mě zvyklá na cokoliv)
začala ujišťovat že od teď už za svých 800,- získám mnohem víc a nabízela
jiné stejně "výhodné" tarify a nakonec z ní vylezlo, že stejně nemá kompetence
mi cokoliv výhodnějšího jak standartního nabídnout. To mě docela vytočilo, že
místo méně provolaných peněz za nic, mě vnucovala pouhých volných 20 minut
navíc. No nic se slovy "odcházím se zeptat ke konkurenci" sem odešel nasraný
že se nic nevyřešilo domů.
Druhý den jsem vyrazil do Vodafounu. Úplně jiný přístup, sice také naučené
fráze a ujištění, že bohužel u nich nejsem žádnou dobu, takže mě nemůže nabídnout
nic extra a nadstardantního, ale alespoň mě ujistil, že na i na předplacenou kartu
budu volat za skoro půlku a když nebudu, neplatím nic. Nebudu zde rozvádět tarify
to není smyslem...
S kódy na přenos čísla jsem ihned letěl do T-mobile. Na dotaz co mě vede k přechodu
na jiného operátora jsem odpověděl, že naprostá neúcta k dlouholetému zákazníkovi
a naprosto okrádající tarify, jestě pojištěné na dva roky smlouvou. Na to mi týpek
odpověděl, že sem si to mohl změnit už půl roku před koncem smlouvy, což sem málem
přeskočil ten stolek. Nakonec mi ještě nabídl dalších 100 volných minut k tem 80
co mám (najednou měl vyšší kompetence jak minule:)), ale na to už sem neměl nervy.
"Zrušit ihned a hotovo". OK, napsal výpověď a šel sem do háje.
Protože jsem od známých věděl, že operátoři O2 a Vodafone zkouší ještě i po podání
výpovědi dále přesvědčovat a uplácet minutama a výhodama, jsem čekal co se stane.
A co byste čekali, nestalo se nic, akorát mě 2x někdo prozvonil z 603604605, asi
kontrolovali jesi sem asi ze zlosti netřískl telefonem, aby mě nabídli nějaký nový
velmi výhodný:).
Už se těším na telefon od někoho, kdo mi bude nabízet služby T-mobile, to si ho teda
vychutnám, že nebude chápat;)).
A ještě třešnička na dort -
tohle mi přišlo 14 dní po podepsané
výpovědi:))
... opravdu nechci p. Výborný, děkuji:))
|